Obchodní podmínky - pronájem
IČ: 71491872
Web: www.newtime.cz
e-mail: newtime@newtime.cz
Telefon: +420 725425449 (po - pá 9:00 do 17:30)
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky - pronájem
IČ: 71491872
Web: www.newtime.cz
e-mail: newtime@newtime.cz
Telefon: +420 725425449 (po - pá 9:00 do 17:30)
Tyto obchodní podmínky platí pro využívání služeb Pronajímatele.
Pronajímatelem je Barchánková Zuzana - Mobilní pódia, tribuny, taneční parket, se sídlem Živcová 6, 153 00 Praha 5, IČ: 71491872,
(dále je Pronajímatel)
a
nájemcem je osoba, která si zboží pronajímá, tj. zákazník, spotřebitel,
(dále je Nájemce)
Ochrana osobních údajů
1. Nájemce souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly Pronajímatelem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy a zpracování účetnictví. Nájemce má právo být informován, jaké údaje o něm Pronajímatel eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním kromě údajů nutných ke zpracování účetnictví.
2. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků Pronajímatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci a účetní firmy, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží a zpracování účetnictví.
GDPR obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů a jejich využití
Přístup uživatele webových stránek a nájemce v postavení subjektu údajů na stránky www.newtime.cz může být podmíněn poskytnutím některých osobních údajů.
Pronajímatel bude s těmito údaji nakládat v souladu s platnými právními předpisy, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a v souladu s podmínkami souhlasu, je-li u takového zpracování zákonem vyžadován.
Správcem osobních údajů je pronajímatel, společnost Barchánková Zuzana - Mobilní pódia, tribuny, taneční parket, se sídlem Živcová 6, 153 00 Praha 5, IČ: 71491872.
Poskytnuté osobní údaje může pronajímatel využít nad rámec zpracování nutného pro vyřízení objednávky, uzavření a plnění smlouvy jen za podmínek uvedených níže nebo za podmínky, že získá dobrovolný souhlas nájemce, pokud je takový souhlas zákonem vyžadován.
Nájemce bere na vědomí, že jím uvedená e-mailová adresa, poskytnutá v souvislosti s nákupem výrobku nebo služby, může být využita i bez jeho souhlasu k zasílání obchodních sdělení společnosti " Barchánková Zuzana - Mobilní pódia, tribuny, taneční parket" dle zákona č. 480/2004 Sb., v platném znění, s nabídkou obdobného výrobku nebo služby.
Nájemce souhlasí se shromažďováním a následným zpracováním všech pronajímatelem získaných osobních údajů pro jeho marketingové účely, zejména k nabízení obchodu a služeb a šíření reklamy včetně zasílání reklamních sdělení elektronickými prostředky. Pronajímatel je současně oprávněn k poskytnutým osobním údajům přiřazovat jakékoliv další získané osobní údaje, vztahující se k nájemci a uživateli webových stránek, včetně jeho adresy elektronické pošty. Pronajímatel je oprávněn předat zpracovávané osobní údaje nájemce a uživatele webových stránek jinému správci především za účelem zpracování účetnictví.
V případě, že si nájemce nepřeje další zasílání obchodních sdělení, může projevit tento nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení odkliknutím na příslušném místě v obchodním sdělení anebo zasláním e-mailu obsahujícího nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení na adresu newtime@newtime.cz.
Stejně tak může pronajímatel bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat jméno, příjmení a adresu za účelem nabízení obchodu a služeb, a to do doby, dokud subjekt údajů nevysloví písemný nesouhlas na adrese pronajímatele s takovým zpracováním.
Osobní údaje budou pro účely zpracování nutného pro vyřízení objednávky, uzavření a plnění smlouvy uchovány po dobu trvání smluvního vztahu (zahrnuje dobu od okamžiku uzavření nájemní smlouvy do ukončení nájemního poměru).
V ostatních případech, tj. v případě e-mailové adresy za účelem zasílání obchodních sdělení a v případě jména, příjmení a adresy za účelem nabízení obchodu a služeb do doby do odvolání souhlasu, respektive do doby žádosti o ukončení zpracování těchto údajů (žádosti o ukončení zasílání obchodních sdělení).
V případech, kdy pronajímatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu subjektů údajů, budou údaje zpracovány po dobu udělení souhlasu a není-li v textu souhlasu tato doba uvedena, tak na dobu do odvolání souhlasu, respektive do doby žádosti o ukončení zpracování těchto údajů pro daný účel.
Pronajímatel tímto informuje subjekt údajů o právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejména o tom, že poskytnutí osobních údajů pronajímateli je nad rámec zpracování nutného pro vyřízení objednávky, uzavření a plnění smlouvy dobrovolné, že subjekt údajů má právo přístupu k poskytnutým osobním údajům, má právo požádat písemně správce o ukončení zpracování a výmaz osobních údajů, u kterých byl subjektem údajů udělen souhlas, tj. vyjma údajů nezbytně nutných ke splnění smluvního vztahu a dále má právo v případě podezření na porušení svých práv obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a požadovat odpovídající nápravu. Pokud si subjekt údajů přeje opravit osobní údaje, které o něm Pronajímatel zpracovává, může jej o to požádat na emailové adrese newtime@newtime.cz nebo na výše uvedené poštovní adrese pronajímate.
I.
Práva a povinnosti Pronajímatele a Nájemce při pronájmu Pronajatého zboží
1. Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen OP) jsou práva a povinnosti Pronajímatele a Nájemce při pronájmu Pronajatého zboží Pronajímatele.
Seznam Pronajatého zboží bude uveden vždy v konkrétní cenové nabídce nebo příslušném nabídkovém e-mailu vypracovaném Pronajímatelem, na základě kterého pak Nájemce učiní závaznou objednávku (lze zaslat i e-mailem), jež bude obsahovat konkrétní pronajímané předměty, a to nejméně:
Název pronajímaného produktu, jeho rozměry, množství, dobu pronájmu, výši sjednaného nájemného, datum instalace a deinstalace, datum a hodinu předání již zhotoveného Pronajatého zboží, místo instalace - převzetí Pronajatého zboží a kontaktní osobu, která ukáže místo určené pro instalaci zboží.
Nájemce následně zhotovené Pronajaté zboží převezme podepsáním předávacího protokolu a od této chvíle až do ukončení pronájmu zpětpřevzetím Pronajímatelem za něj plně zodpovídá.(dále jen "Pronajaté zboží").
2. V případě, že spotřebitel objedná zhotovení Pronajatého zboží v době, kdy následně běžící čtrnáctidenní ochranná lhůta pro odstoupení od smlouvy je delší, než doba od objednání Pronajatého zboží do doby jeho instalace, platí storno podmínky a poplatky dle bodu VI. článku 2. těchto OP.
3. Přijetí závazné objednávky od spotřebitele Pronajímatel neprodleně potvrdí informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení již nemá vliv.
4. Přijetí závazné objednávky od podnikatele musí být následně ještě potvrzeno ze strany Pronajímatele, tj. Pronajímatel potvrdí Nájemci výši ceny konkrétního pronájmu, zahájení a dobu trvání pronájmu a přesnou specifikaci předmětu pronájmu, jinak k uzavření nájemní smlouvy nedojde.
5. Potvrzením objednávky ze strany Pronajímatele u podnikatele nebo v případě spotřebitele obdržením objednávky, je uzavřena příslušná smlouva o nájmu movité věci na konkrétní pronájem Pronajatého zboží za podmínek sjednaných v těchto OP a v příslušné objednávce.
6. Pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, Pronajaté zboží si Nájemce převezme osobně v místě instalace, které je uvedeno v objednávce a podepíše přitom předávací protkol.
Stejně tak před domluvenou demontáží osobně předá Nájemce Pronajaté zboží zpět Pronajímateli a obě strany podepíší předávací protokol s vyjádřením k aktuálnímu stavu pronajatého zboží.
V případě, že Nájemce zvolí jiný než osobní odběr, je Nájemce povinen jinou dodací podmínku uvést do příslušné objednávky.
V případě, že Nájemce z vlastní vůle (odmítne přijet, nedorazí na místo instalace po dostavbě Pronajatého zboží, nepřebere osobně Pronajaté zboží od Pronajímatele po domluvené instalaci oproti předávacímu protokolu, vyfotí Pronajímatel zhotovené Pronajaté zboží z místa domluvené
instalace a pošle tuto fotografii Nájemci (Pronajímatel nemá jinou možnost předat Pronajaté boží Nájemci, pokud Nájemce nedorazí na místo instalace po jejím dokončení, jak bylo domluveno. Fotografie zhotoveného Pronajatého zboží zaslaná Nájemci v tuto chvíli plní funkci předávacího protokolu,
vyjádření o aktuálním stavu Pronajatého zboží uvádí Pronajímatel současně se zasláním fotografie.
Pokud Nájemce nepřevezme osobně Pronajaté zboží a nepodepíše předávací protokol, má se za to, že Pronajaté zboží bylo Nájemcem převzeto v
dobrém stavu a v takovém množství, jako je uvedeno v objednávce. Na pozdější námitky tak není možné brát zřetel.
II.
Práva a povinnosti Pronajímatele
1. Pronajímatel se zavazuje přenechat Nájemci Pronajaté zboží k dočasnému užívání po dobu trvání nájmu.
2. Pronajímatel má právo po předchozí žádosti, aby mu Nájemce umožnil přístup k Pronajatému zboží v průběhu probíhajícího pronájmu za účelem kontroly jeho řádného a správného užívání.
3. Pronajímatel má právo na úhradu nájemného Nájemcem v souladu s podmínkami těchto OP a příslušné objednávky.
4. Smluvní strany se domluvily, že při každém jednotlivém předání Pronajatého zboží Nájemce podepíše Pronajímateli předávací protokol, do kterého se uvede aktuální stav pronajímaných produktů. Stejně tak při vracení Pronajatého zboží Nájemcem zpět Pronajímateli bude na předávacím protokolu sepsán aktuální stav vraceného Pronajatého zboží, který bude obsahovat případný soupis vad a škod vzniklých na Pronajatém zboží v průběhu pronájmu, a tyto vady a škody budou následně vyčísleny Pronajímatelem a zaslány Nájemci k úhradě.
5. Pronajímatel má právo užít obchodní označení Nájemce při uvádění referencí jiným potenciálním obchodním partnerům.
6. Nájemce je povinen uzavřít pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem Pronajatého zboží třetím osobám.
III.
Nebezpečí škody na Pronajatém zboží
1. Nájemce odpovídá za škodu na Pronajatém zboží po celou dobu pronájmu, tj. od převzetí Pronajatého zboží až do jeho řádného vrácení Pronajímateli.
2. Jestliže si Pronajaté zboží Nájemce nepřebírá osobně v provozovně Pronajímatele, ale nechá si jej doručit prostřednictvím dopravce, přechází nebezpečí škody na Pronajatém zboží na Nájemce předáním tohoto zboží prvnímu dopravci.
3. V případě, že součástí pronájmu je i závazek Pronajímatele poskytnout dohled lidmi, které dodá Pronajímatel a kteří budou dohlížet, aby po celou dobu pronájmu nedošlo k odcizení nebo poškození Pronajatého zboží, odpovídá Nájemce za škodu na Pronajatém zboží jen v případě, že tuto zaměstnanci Pronajímatele nemohli odvrátit ani při vynaložení odborné péče.
4. V případě, že u poškozeného nebo znečištěného Pronajatého zboží je nutná oprava nebo vyčištění Pronajatého zboží, je Nájemce povinen uhradit Pronajímateli náklady na opravu nebo vyčištění Pronajatého zboží.
5. Při poškození, zničení či odcizení Pronajatého zboží je Nájemce povinen uhradit Pronajímateli celou způsobenou škodu. Bude-li poškozena nebo odcizena pouze část Pronajatého zboží, a tato poškozená či odcizená část bude vyměnitelná za novou část ale stejné značky a typu, uhradí Nájemce jen tuto vyměňovanou část.
6. Pokud dojde ke zničení či odcizení celého Pronajatého zboží, uhradí Nájemce Pronajímateli celou cenu ve výši, která bude nutná k pořízení nového materiálu, ze kterého bylo provedeno Pronajaté zboží u Nájemce dle objednávky.
7. Vyčíslení škody dle článku III, bodu 1., 2., 3., těchto OP vyhotoví Pronajímatel a zašle Nájemci stejným způsobem, jako byla zaslána objednávka, tedy běžným e-mailem, případně dopisem, či jiným komunikačním kanálem.
8. Úhrada za poškozené, zničené či odcizené Pronajaté zboží dle článku III. bodu 1., 2., 3., musí být Pronajímateli uhrazena do 30ti dnů od zaslání vyčíslené částky za vzniklé vady a škody. Pokud Nájemce nedodrží termín pro úhradu vyčíslené škody, má Pronajímatel nárok na úhradu ušlého zisku Nájemcem, o který přišel kvůli poškozenému, zničenému či odcizenému Pronajatému zboží při pronájmu, který byl sjednaný dle objednávky a provedený na místě určeném Nájemcem.
IV.
Výše nájemného
1. Nájemné je mezi stranami této smlouvy stanoveno jako smluvní, a příslušná výše nájemného pro konkrétní pronájem Pronajatého zboží je vždy uvedena v případě spotřebitele v závazné objednávce Nájemce, a v ostatních případech v závazné objednávce potvrzené Pronajímatelem.
V.
Vlastnické právo k pronajatému zboží
1. Po celou dobu trvání konkrétního nájmu zůstává Pronajaté zboží ve vlastnictví Pronajímatele, kdy Nájemce není oprávněn Pronajaté zboží prodat, pronajmout, ani jinak zcizit či zatížit právy třetích osob, není-li písemně domluveno jinak.
2. Nájemce není oprávněn jakýmkoli způsobem zasahovat do Pronajatého zboží a to ve smyslu jak výrobní konstrukce samotného Pronajatéhp zboží, tak ve smyslu instalace Pronajatého zboží.
VI.
Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
1. Pokud je nájemní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel v souladu se zákonem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od jejího uzavření. Pro odstoupení od smlouvy musí Nájemce kontaktovat Pronajímatele a písemně mu oznámit, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data učinění objednávky a čísla účtu pro vrácení peněz, pokud z jeho strany bylo nájemné hrazeno předem. Pozn.: peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle Pronajímatele nebo na dohodnutém místě, pokud s tím Nájemce souhlasí. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
2. Storno podmínky, poplatky
Storno podmínky platí i v případě běhu lhůty na právo odstoupení od smlouvy. Tzn., pokud Nájemce pošle závaznou objednávku na Pronajaté zboží 14 dní a méně před uskutečněním domluvené instalace a tuto objednávku zruší v době 3 a méně dní před domluvenou instalací, platí níže uvedené storno poplatky.
2.1.Zruší-li Nájemce objednávku 3 dny před započetím domluvené instalace, uhradí Nájemce stornopoplatek ve výši 30% ceny uvedené na objednávce včetně DPH 21%.
2.2.Zruší-li Nájemce objednávku 2 dny před započetím domluvené instalace, uhradí Nájemce stornopoplatek ve výši 40% ceny uvedené na objednávce včetně DPH 21%.
2.3.Zruší-li Nájemce objednávku 1 den před započetím domluvené instalace, uhradí Nájemce stornopoplatek ve výši 50% ceny uvedené na objednávce včetně DPH 21%.
2.4.Zruší-li Nájemce objednávku v den, na který byla domluvena instalace, uhradí Nájemce stornopoplatek ve výši 100% ceny uvedené na objednávce včetně DPH 21%.
VII. Závěrečná ustanovení
Tyto OP platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího www.newtime.cz/, v den uzavření nájemní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi Nájemcem a Pronajímatelem archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný Nájemci. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Objednávkou zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 18.5.2018.